پاتوق هواداران علی ضیا
پاتوق هواداران علی ضیا
این وبلاگ متعلق به علی ضیایی هاست!

 

قدتون چنده؟
من قدم 190 هست
وزنم هم 86 کیلو هست

این آق
ا علی اگه بخواد حال یکی از همکارای رادیوییشو بگیره حال کدوم یکیشونو می گیره؟
کلا حال کسی رو نمی خواهم بگیرم
یعنی از اون خانوادهاش نیستم که این کارا بکنم


بهترین دوست رادیویی شما  کیه ؟
من از سردبیر ها کار انوشه میر مجلسی رو دوست دارم خوش فکر و متعهد هست
و از بچه ها افشین حسینخانی داداش گلمه من خیلی دوسش دارم و میثم فکریم خیلی برام عزیز هست

خودتون اجرای کدوم یکی از مجری های رادیو جوان رو قبول دارید؟
من کار فرشید منافی و فاطمه صداقتی رو خیلی می پسندم و از طرفدارای این 2 عزیز هستم

آقای ضیا قصد ندارند دلنوشته هاشونو به صورت کتاب منتشر کنند؟
انشاالله سال 89 یک کتاب شعر چاپ می شه از من
البته بسته به همت من داره
از دل نوشته ها نخواهد بود البته

ایشون که صدای به این زیبایی دارند آیا امکان داره یعنی خودشون دوست ندارن که صداشون وارد
خونه های مردم بشه اما این بار به صورت آلبوم نه اینکه از رادیو پخش بشه؟

داریم یک سی دی کار می کنیم چند شعر دکلمه کردم من
در مورد آواز هر چند که چند ترمی آموزش دیدم اما علاقه ای ندارم تو این زمینه


شماره موبایل علی ضیا چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترجیح می دم بعضی از فضا ها برای خودم باشه و خصوصی بمونه


اگرطرفدارا از علی بخوان كه اجرای تلویزیونی و بازیگری رو رها كنن ایشون قبول میكنن؟
من می خوام وظیفه م رو انجام بدم
حالا فرقی نمی کنه کجا و چگونه
گاهی توی درسه گاهی تویه هنر
هیچ فرقی نمی کنه
من بیشتر به انجام وظیفه م تو این دنیا فکر می کنم


علی ضیا دوست دختر داره؟
حاضره با دوست دخترش ازدواج کنه؟
میخواد چند سالگی ازدواج کنه؟
اگه بخواد ازدواج کنه نظر خودش مهمه یا خانوادش؟
اگه یه دختری رو خانوادش انتخاب کنه خودش نخواد یا برعکس خودش یه دختری رو انتخاب کنه
خانوادش قبول نکنه چیکار میکنه؟؟؟؟

در مورد این سوالات که خیلی از دوستانم ازم پرسیدن بگم
من به ازدواج فکر نمی کنم
پس معیاری هم ندارم
بهش فکر نمی کنم پس مطمئن باشید اتفاق نمی افته
و دوستم ندارم به ازدواج فکر کنم
معیار خاصی هم ندارم
دوست دختر هم ندارم و دوستم ندارم داشته باشه
دلایل خاصی برای خودم دارم
من هر وقت تنهام به پیشرفت می رسم
و تنهای رو دوست دارم زیاد

وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی؟
کم عصبی می شم ولی اگه عصبی بشم
قطعا هیچ کاری نمی کنم
سکوت می کنم دوست ندارم کار اشتباهی بکنم

1-چرا "هستم"؟
هستم فقط برای 2 بیت شعر هست
گر من ز می موغانه مستم هستم
گر کافر و گبر و بت پرستم هستم
هر طایفه ای ز من گمانی دارد
من ز آن خودم چنان که هستم هستم
همین

2-چرا تصمیم گرفتید ستاره تصویر هم باشید؟
من این سوال رو جواب دادم
من نمی خوام ستاره بشم
می خواهم وظیفه ام رو انجام بدم
همین

3-قشنگ ترین و بدترین خاطره از زندگیتون؟
قشنگ ترینش شب عروسی خواهر بود
و سخت ترینش شب 20 اسفند بود

4-وقتی کامنت هایی رو که براتون میاد و میخونید چه حسی پیدا میکنید؟
بهترین لحظه دنیا برام همون دقایقی هست که نظرات دوستان رو می خونم
وقتی به من اعتماد می کنن و درد دل می کنن تا
حتی نقد می کنن
من بهترین لحظه زندگیمه وقتی عزیزی وقت می ذاره و متن من و می خونه

5-شما سربازی رفتید؟
نه نرفتم

شما که رادیو رو هیچ وقت ترک نمیکنید؟
من یه چیز رو مطمئنم
که من همیشه رادیو جوانی هستم
تو همین چند سال از رادیو تجارت تا خیلی از رادیو ها خواستن من برنامه ای اونجا داشته باشم
اما زیر بار نرفتم
من همیشه رادیو جوانی هستم

پول تلفن این علی ضیا چقد اومده که نمی پردازش ؟
پولش زیاد نبود رفیق ترجیح می دادم قطع باشه

 کدوم دانشگاه درس خوندید؟
دانشگاه کاشان

با چه رتبه ای کنکور قبول شدید؟
دانشگاه آزاد بودما

دیگه اینکه قصد ادامه تحصیل ندارین؟
حتما می خونم

اگه آره میخواین کدوم دانشگاه درس بخونید؟
من عاشقه شهید بهشتی و امیر کبیر هستم
اما فکر کنم باید به دانشگاه آزاد قناعت کنم
تازشم دانشگاه آزاد خیلی خوبه

علی ضیا عشق واقعی رو چی میدونه؟
من عشق رو تو این می بینم
کسی تشنه باشه بره کناره آب دست زیر آب بزنه
و فقط فکر کنه اربابش تشنه است
بچه های تشنه ان
و آب نخوره
تصویر من از عشق اینه


من خیلی دوست دارم صدابردار رادیو بشم باید چیکار کنم؟
من واقعا نمی دونم
در مورد پارتی هم
خدا برای همه کافیست

- در مورد متن هاتون
چرا انقدر لبخند براتون ارزشمند هست ؟؟

لبخند
واژه غریبی ایست برام
ما اومدیم تا لبخند خدا باشیم
مسیح لبخند خدا به انسانه
و علی (ع) سراسر لبخند و مهر
لبخند واژه غریبی ایست

2-چرا میخواید برید تلوزیون؟
اینو جواب دادم من اومدم که وظیفم رو انجام بدم برای انجام وظیفه

3-از من یا بقیه به عنوان شنوندتون ,از کسایی که میان وبتون ,از کسایی که در اینده میشن طرفدار این مجری سیمای
صداوسیما چه انتظاری داری ؟!!

در مورد همه دوستان شایعه های هست
حرف های پشت سرشون هست
اونا رو باور نکن و از خودم صحتش رو بپرسن
و همیشه حمایتم کنن همین
من به حمایت دوستان زندم

4- مخاطبتون ,شنوندنتون ,ببیندنتون باید چی ازتون بدونه و چی بخواد و چه انتظاری داشته باشه ؟؟
باید بخوان نقد کنن
باید در من بنویسن
در من صدا بشن
و من صدا و دست و چشم عزیزان باشم

5- تا کجا این فعالیت رسانه ای رو دنبال میکنی ؟
تا اونجا که باید
باید رفت ماندن از من بر نمی اید

6-موقعی که این سوالها رومیخونی اخرش که خواستی جواب بدی
چه سوالی بود که دوست داشتی و انتظار داشتی بپرسن ولی نپرسیدن ,خودت بگو و جوابش بده

دوست داشتم کسی بپرسه علی ضیا رو می شناسی؟
و من بگم 24 ساله دنبالش می گردم پیداش نکردم

7-بهترین کتابهایی که خوندی چی بوده؟
قطعا بهترین کتاب زندگیم
نهج البلاغه است که خوندم اما خیلی جا هاش رو نفهمید
چون قد فهم من کوتاهه

  کار کدوم گوینده و سردبیر رادیویی رو بیشتر میپسندن ؟
اینو جواب دادم
اما سردبیر ها کار مهدی زری باف و افشین حسینخانی یکتا و یگانه است درجه یک هست

زندگی برای شما چه رنگیه؟
تنهایی چی؟
عشق چی؟ صداتون چه رنگی داره؟

من عاشق رنگ سبزم
اتاقم و تمام وسایلم
رنگ اکثر لباسام
سبز هست
فکر کنم همه بچه سید ها عاشق رنگ سبز باشن

1_ملاکهاتون در آینده برای ازدواج چیه؟
2_چرا همیشه نظر خصوصی میذارین؟
3_چند تا دوست دختر دارین؟
4_تا حالا چند بار عاشق شدید؟

من این سوالا رو جواب دادم
من به ازدواج فکر نمی کنم پس ملاکی ندارم
حتی انقدر بهش فکر نمی کنم که نمی دونم چگونه انتخاب می کنم
و یه نکته
که هنوز عاشق نشدم البته عاشق دختر منظورمه
مگر نه
من کلا آدم عاشقیمم
عاشق گلم
درختم
هوایم
عاشقه بارونم

علی آقا چرا افرادی كه ازتون میخوان نظراشونو بخونین ولی تایید نكنین تایید میكنید توی وبتون؟
تلاش می کنم تایید نکنم
یه وقتای از دست آدم در میره معذرت دیگه

اگه من دوست داشته باشم عكس العملت چیه؟
نمی دونم
از اون سوالای سخته
من بیشتر فکر میکنم
برای رسیدن باید چه کار کرد نه برای دوست داشتن
تمام پنجره ها رو به آسمان باز است
ولی چگونه رسیدن هنوز یک راز است؟
این شعر منظورم رو از رسیدن بهتر می گه

شما متولد چه سال و ماهی هستید ؟
من متولد 26 شهریور 1364 هستم

من یکی از طرفداران شما اگر بخواهم از نزدیک شما را ببینم باید چه کنم؟
خودم هم نمی دونم
انشاالله فرصتی فراهم بشه که همه دوستان رو بشه از نزدیک دید

شما کدوم کارگردان ، بازیگر ، نویسنده ، خواننده ، شاعر ، مجری ، سردبیر ، تهیه کننده ، تیم ، فوتبالیست رو دوس دارین؟
داریوش مهرجوی- اصغر فرهادی :کارگردان
بازیگر زن: نیکی کریمی - گلشیفته فرهانی
بازیگر مرد: عزت الله انتظامی- پرویز پرستوی - رضا کیانیان- خسرو شکیبایی
نویسند: محمود دولت آبادی- ابوتراب خسروی
خوانند پاپ: علی رضا عصار- حسین زمان-روزبه نعمت اللهی- علی لهراسبی و...
خوانند مویسقی ملی: استاد شجریان- استاد ناظری-حسام الدین سراج
مجری: فرزاد حسنی
سردبیر: مهدی زری باف- افشین حسین خانی
تهیه کننده: علی زاهدی(تلویزیون)- شهره شایان(رادیو)


میخوام علی ضیا یه جك تعریف كنه!!
جک...؟
یادم نمی یاد باورتون می شه
اهل شعرم نه اهل جک
شعر طنز بلدم زیاد
ولی چون جک خواستید شعر نمی نویسم

یه سوال دیگه اینكه چرا اجراهای آقای ضیا نظم نداره؟
یه روز كه منتظریم باشن نیستن.یه روز كه اجرا ندارن رادیو رو كه روشن میكنیم صدای ایشونو میشنویم؟!
این دست من نیست دست دوستان هماهنگی هست

آقای ضیا شما به همه حرفایی كه توی رادیو میزنید ایمان دارید؟
من به حرفی که می زنم معتقدم
اما تو رادیو ما متن می خونیم
متن نظر من نیست نظر نویسنده و سردبیر هست

.اگر بخواهید به من به عنوان یكی از طرفداراتون یه هدیه بدین چی میدین؟
من یه بیت شعر بهتون هدیه می دم
بذارید من الان به دیوان حضرت حافظ فال بزنم تا از حفظ بگم
این غزل اومد
ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر
زار و بیمار غمم راح جانی به من آر


از خواننده ها و بازیگرای زن و مرد ایرانی و خارجی از کی خوشت می آد؟
در مورد خارجی ها آهنگ خارجی گوش نمی کنم چون معتقدم ما فارسی هم کم می دونیم چه برسه به انگلیسی
اما از آهنگ های جرج مایکل خوشم میاد
بازیگرا هم آل پاچینو خوشم میاد

چه غذایی رو خیلی دوست داری؟
من همه غذا ها به جز خورشت بادمجان رو دوست دارم
 خاگینه های مادرم بهترین غذای دنیاست

مدل گوشیت چیه؟
من یه گوشی نوکیا دارم 6300

دوست داری هدیه چی بگیری؟
کتاب بهترین هدیه است

بهترین هدیه ای که گرفتی چی بود و از کی بود؟
از پدرم بهترین هدیه رو گرفتم که مردونگی رو یادم داد
جوونمردی رو یادم داد

در مدرسه تیز هوشان درس خوندید؟
نه نبودم

شما چه جوری وارد رادیو شدید اگر من هم بخواهم به رادیو بیایم چطوری میتونم بیان آیا شما کمکم میکنید
من از طریق نویسندگی اومدم
کمک نمی دونم الان می تونم یا نه
ولی قبلا می تونستم

من میخوام بپرسم اگه طرفداراتون از شما بخوان که کار تلویزیونیتون رو ادامه ندید و فقط تو رادیو باشید چقدر واستون مهمه؟
مهم نیست.درسته؟

این سوال رو گفتم
من می خوام وظیفه ام رو انجام بدم
برام رادیو یا تلویزیون فرقی نداره

و بعد هم اینکه واقعا به تمومه حرفایی که میزنین تو رادیو اعتقاد دارین
حالا نه اونایی رو که میدونیم برای موندن تو کار دولتی باید گفت.
بقیشو منظورمه..؟

این رو هم که جواب دادم

میخواستم بپرسم آقای ضیا توی شهر خودشون با دوستاشون با چه لهجه ای صحبت میكنن؟
من با هر کاشونی تو هر جای دنیا کاشونی و با لهجه حرف می زنم


من احساس می کنم که علی ضیا اوایل تو شعر خوندنش زیاد از وحید جلیلوند تقلید می کرد ،
شاید به نظر من این طوریه خود ایشون نظرشون چیه ؟

من صدا وحید جلیلوند رو دوست دارم
اما هیچ وقت توی شعر خوندن از هیچ کسی تقلید نکردم و نخواهم کرد


1-ماشین دارید؟ چه ماشینی؟
نه ماشین ندارم

2-به نظرتون برا چی به شما میگن خود شیفته ؟
از اونایی که می گن بپرسین ما که نمی دونیم

4-تو خونه تکونی چقدر کمک می کنید . شما از اونایی نیستید که سنگین ترین چیزی که بلند کرده میکروفن بوده؟
سال های پیش خیلی کمک می کردم امسال تهران بودم
اما 2 روز کمک کردم
تمام شیشه های خونه
و شامپو فرش کشیدن ها با منه همیشه

عید مسافرت میرین ؟ کجاها میرین ؟ اصلا کجا ها دوست دارین برین؟
نه مسافرت نمی رم
من دوست دارم ایران رو همه جاش رو ببینم
چون همه جاش زیباست

وقتی تنهاست به کسی که دوستش داره فکر میکنه؟؟؟؟
من بیشتر تنها و همیشه فکر می کنم
به زندگی و روزگار بی مولا فکر می کنم
این علاقه ی منه

کنکور کارشناسی ارشد دادن امسال؟؟؟؟
می دیم انشاالله کنکور رو


اگه دختر یا پسر داشتین اسمشو چی می زاشتین؟
دخترم اسمش: باران - غزل
پسرم: ایلیا

قد و وزنتون چقدره ورزش هم میکنین؟چه ورزشی؟
من والیبال حرفه ای بازی می کردم
الان باشگاه می رم اما خیلی کم

1)علی ضیا وقتایی که دلتنگ می شه یا غصش می گیره چیکار می کنه ؟ گریه هم میکنه ؟
گریه که می کنم زیاد
اگه گریه نکنیم که فرقی با سنگ نداریم

2)چرا هر وقت علی ضیا می خواد در مورد مولا علی (ع) چیزی بگه بغش می گیره یهو صداش می لرزه . علت خاصی داره ؟ البته شاید من اینجوری حس می کنم نمی دونم .
مولا علی تمام زندگی منه
شما وقتی از تمام زندگیتون حرف می زنید چه حسی دارید؟

3)علی ضیا خودش بیشتر دوست داره چه مدل و چه سبک برنامه هایی رو اجرا کنه؟
من برنامه های اجتماعی با فضای طنز رو دوست دارم

4)نظر علی ضیا در مورد هر کدوم از این اشخاص چیه ؟ اولین شاخصه ای که در مورد هر کدوم ازاین اشخاص به ذهنتون میاد چیه؟

1- فرهاد مجلسی: خیلی گله 2 - امین نبی الهی: رفیق خوبیه 3- افشین حسینخانی :داداش منه 4- فرزاد حسنی: فوق العاده 5 - مجتبی امیری: نمی شناسمش 6- میثم فکری: پسر گل و با سوادیه 7-سعید پورمحمودی : پر استعداد و خوش صدا
8- میلاد شیران : نمی شناسمش زیاد
9- رضا آفتابی: با نمک 10- قاسم اورنگی: خوبه 11- حامد مشکینی: با حاله

یه سوال شخصی اگه دوست نداشتن جواب ندن بچه های رادیو همش میگن حقوقشون کمه میشه بگن بابت هر برنامه چقدر بهشون میدن . خب فضولیم گل کرده.؟
فکر کن بالا ترین حقوق بچه ها 200 هزار تومنه
من که از اینم کمتر می گیرم

آخرین فیلمی که دیدن ؟
آواتار خارجیشه به رنگ ارغوان ایرانیشه

آخرین هدیه ای که دادن به کی بوده ؟
به خواهرم

آخرین هدیه ای که گرفتن از کی بوده ؟
از خواهرم

آخرین باری که گریه کردن کی بوده و برای چی؟
همین 2 ساعت پیش برای دلم بود

آخرین باری که از خنده روده بر شدن کی بوده برای چی؟

4 ساعت پیش بود الکی خندیدم

آخرین شعری که گفتن برای کی بوده در مورد چی بوده ؟
خیلی وقته شعر نگفتم

آخرین باری که عصبانی شدن کی بوده برای چی؟
یادم نمی یاد

آخرین باری که کتک کاری کردن (البته اگه بوده) کی بوده برای چی؟
من اهل کتک نیستم

آخرین باری که دروغ گفتن کی بوده به کی؟
دروغ هم اهل ما نیست

اگه بهش بگن که این امکان براش وجود داره که 3 نفر از همکاراش رو تبخیر کنه اونا کیا هستن ؟
من عاشقه همه آدما هستم
از مرگ و مردن به هر شکلش متنفرم
زنده باد مخالف من
این خیلی قشنگه

من بیوگرافی شما رو میدونم اما دوست دارم از شخصیت ، خصوصیا ت اخلاقی و رفتاری و صفاتی که همه شما رو با اون صفات می شناسن هم بدونم ؟دوست دارم یه بیوگرافی شخصیتی از شما بدونم می شه یه خلاصه ای از علاقمندیاتون رو بگین ؟
من از ورزش کردن
کتاب خوندن
درس خوندن
فیلم دیدن
کنسرت رفتن
لذت می برم
چند تا دوست دارم که از هم کلامی با اونا سیر نمی شم
عاشقه موسیقی هستم
هر سی دی آهنگی که تو بازار میاد تو خونه من پیدا میشه
دیگه چی بگم؟

 آقای ضیا میشه بگین اسم بلوتوثتون چیه؟؟؟
اسمش علی هست

در دوران تحصیل شاگرد زرنگی بودید؟معدلتون چند بود؟
نه همیشه جز چند نفر اول بودم
کمتر شاگرد اول بود
چند سال دبیرستان همیشه جز 3 تای اول بودم

شما چه آرزویی داشتید که بهش نرسیدید؟
من آرزو دارم که فقر نباشه
دل ها دل باشن نه ول
همه چی آروم باشه
و...

چه نوع فیلمهایی رو بیشتر می پسندید؟
فیلم های که به قد دانش من اضافه کنن

دوست داشتید چه کاره می شدید؟
همین الان همه چی خوبه
من یه مهندسم
که گوینده هم هست

دوست داشتید جای کی باشید؟
دوست دارم جای خودم باشم
اما راستش همیشه به مالک اشتر حسودیم می شه

وقتی تنهایید چیکار میکنید؟
تنها که نیستیم
همیشه خدا هست
همیشه او هست کنار ما

تفریح مورد علاقتون چیه؟
برم کنسرت
یا سینما
یا تئاتر
یا کتاب بخونم
یا با دوستام برم شام بیرون
یا برم توچال
یا برم محمد اناری آب انار بخورم
یا...
زیاده


 



نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ساعت 11:57 توسط نفس گنجی